STOP DURERILOR ARTICULARE


27.12.2012

Resduceri de 40% pana in Ianuarie 2013

A mai trecut un Craciun, cu bucurii, cu trairi intense si mese imbelsugate.
Inca o data am fost surprinsi de cadourile primite de la Mos Craciun, care nu ne uita niciodata, chiar daca nu suntem cuminti.
Inca o data am fost partasi la o bucurie pentru cei dragi, inca o data am dat in mintea copiilor si ne-am batut cu zapada, am facut oameni de zapada care de care mai haiosi, sau pur si simplu ne-am dat pe derdelus. Acest inca o data se repeta in fiecare an, pentru ca perioada Craciunului este motivul perfect sa facem tot ce ne trece prin cap, sa retraim toate momentele din copilarie si sa lasam toate grijile deoparte.
Fericire este definitia ideala pentru acest eveniment care ne impresioneaza de mici copii.
Asemenea bucurii sunt speciale si este inadmisibil sa nu le petrecem alaturi de cei dragi. In fond toate trec, dar este important sa treaca asa incat sa ne lase amintiri de care sa ne bucuram si in momentele mai putin fericite.
Pentru ca 3 Suisses va fi intotdeauna alaturi de tine, doreste sa iti lase o asemenea amintire, cu  reducere de - 40% pe tot site-ul, valabila pana pe 3 ianuarie.
Te vei gandi cu drag ca ai facut o alegere buna, cand vei fi protejata de frig de cele mai calduroase articole.

Si astfel a mai trecut o perioada din viata noastra, am mai invatat cate ceva din experientele din anul trecut si ne-am mai « rupt » inca o data picioarele la petrecerea de revelion. Sunt momente de care ne aducem aminte cu drag si care fac diferenta de la an la an.
Pentru ca toate petrecerile sunt si foarte extenuante, ne-am gandit ca ai nevoie de momente de relaxare in care sa retraiesti cu gandul toate clipele frumoase care au trecut. Cateva produse speciale pentru confort si relaxare sunt ideale pentru asemenea trairi.
Tot ce trebuie sa faci este sa te asezi confortabil intr-un fotoliu accesorizat cu o perna dorsala care va relaxa spatele si ceafa şi sa folosesti setul de bile de relaxare pentru a calma si revigora picioarele, foarte solicitate in ultima vreme.
Daca vrei sa scapi de durerile de cap si disconforturile create de oboseala si stres un articol pentru masaj capilar este mai mult decat necesar.
Avand in vedere ca in perioada sarbatorilor organismul nostru acumulează multe toxine, un set detoxifiant patch ce actioneaza pe baza reflexologiei plantare te va ajuta sa scapi de ele pe timpul somnului, asa ca nu uita sa le folosesti la culcare pentru a te simti mult mai bine si mai putin obosita a doua zi.
Acorda-ti timp pentru refacere si relaxare, te asteapta un an nou, incarcat !

0 comentarios: