STOP DURERILOR ARTICULARE


04.12.2014

Cabinet stomatologic

Asa cum in ziua de azi totul se rezuma la frumusete……atunci nimik la o persoana nu este frumos daca nu are o dantura frumoasa si sanatoasa. Din copilaria mea mi s-a intiparit ceva in minte: “trebuie sa mergi la stomatolog de 2 ori pe an”. Insa acest lucru pentru multi din noi este mai complicat, sa zic asa dintr-un motiv simplu: frica. Insusi frica de acesti medici, dezvoltata inca din primii anisori de viata, ii impiedica pe multi din noi sa mearga la un cabinet stomatologic si uite asa, amanam pana deja nu mai avem incotro si ajungem intr-un final acolo. Este desigur frica aceasta de cabinete stomatologice si dentisti, o prostie dintr-un singur motiv. Pe zi ce trece tehnologia avanseaza si in ziua de azi a merge la dentist nu se mai asociaza cu o durere pe care trebuie sa o suporti pentru a avea un zambet frumos si sanatos. Asa cum multi din generatia tanara se confrunta cu problema detartrajului dentar, azi voi vorbi anume despre acest lucru. Deci, detartraj dentar ce este ??? Este bine sau nu sa facem acest lucru ??? Sunt doua din multele intrebari pe care si le pun fiecare din noi. In primul rand detartrajul este o procedura de eliminare a pietrei depuse pe dintii dvs, care cu timpul poate crea foarte multe problema si mai serioasa danturii dvs. Eu sunt pro, detartrajului, caci nu dauneaza danturii daca iti urmezi o igiena orala corecta si intocmai cum iti spune medicul dentist. In urma cu ceva timp m-am confruntat si eu cu problema aceasta nefiind hotarata sa fac acest pas, sau imi voi deteriora si mai mult dantura……Si uite asa am inceput sa caut pe internet informatii despre detartraj si clinici stomatologice, care sa faca acest lucru cu minim de durere si desigur si la un pret si calitate buna, caci acum sa vorbim deschis nu toti isi permit luxul de tratare a dintilor. Care in unele cazuri este foarte costisitor. Dar, frumusetea si in primul rand sanatatea merita toti banii pana la urma. Deci cautand sa zic asa un asa cabinet stomatologic, am gasit cabinetul cris-smile, unde am gasit tot ce cautam. Preturi bune, calitate superioara si nu in ultimul rand medici de nota 10, in care cred ca si cel mai fricos dintre noi si-ar invinge aceasta frica doar vizitand acest cabinet stomatologic. Asa cum spuneam si mai sus tehnologia a avansat si in ce consta cabinetele stomatologice, asa ca un detartraj dentar acum nu mai este deloc dureros, se face in mai multe moduri si cu un minim de discomfort. Si deci prin urmare nu trebuie sa incalam aceasta regula de a merge la stomatolog de 2 ori pe an, caci e in joc sanatatea dintilor nostri si eu va recomand cu cea mai mare caldura si incredere cabinetul stomatolog cris-smile, unde acesti minunati medici sunt ca si niste vrajitori din basme, redandu-ti minunatul zambet. Si sa recunoastem cui nu ii place sa zambeasca si sa fie admirat pentru zambetul sau frumos. P.S: cu riscul de a nu fi platita pentru intarziere, totusi v-am trimis articolul si sper din tot sufletul ca vom mai colabora.

0 comentarios: