STOP DURERILOR ARTICULARE


11.01.2015

Reparatii caseste de directie

Caseta de directie este una din cele mai importante componente ale unei mașini și de aceea este foarte multă nevoie de folosirea acesteia cu atenție și de protejarea acesteia. Cu toate că șoferul face tot posibilul să o protejeze, acest lucru este imposibil și din acest motiv ea se poate strica, iar șoferul va fi nevoit să apeleze la diverse metode prin care să o înlocuiască sau să o repare. Cel care se găsește în această situație este îndemnat și de alte lucruri în luarea unei decizii. De exemplu dacă nu este în disponibilitatea de a cheltui foarte mulți bani cu cumpărarea uneia noi sau pur și simplu nu are încredere în furnizori existenți pe piață, poate opta pentru cumpărarea uneia second-hand. Din păcate nici această modalitate nu este foarte accesibilă, deoarece nu are de unde să cunoască de la început ce cumpără și se poate trezi și cu bani luați, dar și fără o casetă de direcție folositoare.

Ceea mai bună metodă este recondiționarea casetei de directie ,cel puțin la această metodă am apelat eu când am avut probleme cu caseta de directie. Cu ajutorul google și a faimoasei propoziții recondiționăm casete de direcție! Am reușit să găsesc cel mai accesibil site care se ocupă cu așa ceva și chiar au fost bucuroși să mă tracteze gratuit.

Am ales această modalitate și acest site din mai multe motive, printre acestea se regăsesc și :
• O casetă stricată nu vă avantajează deloc din contră este din ce în ce mai greu să conduceți, ceea ce poate duce în unele cazuri și la probleme cu mâinile.
• Garanție cuprinsă între 6 luni și până la 2 ani, aceasta diferă în funcție de mai multe criterii.
• Prețuri cuprinse între 200 și 800 Ron, prețul diferă de la model la model dar și de problema cu care sosește caseta de viteză.
• Tractare gratuită așa cum am precizat și mai sus.
• Condusul cu o casetă de directie stricată este foarte greu și presupune acceptul dumneavoastră, dar totodată există o șansă foarte mare de accident Sper să vă gândiți foarte bine pe viitor dacă veți avea probleme cu caseta de directie și să faceți ceea mai bună alegere, până atunci eu vă recomanda să vizitati site-ul, intrați și nu veți regreta.

1 comentarios:

  • Bani pe net says:
    11 ianuarie 2015 la 21:06

    Foarte bun articolul, de peste 6 luni caut pe internet un site sau atelier de reparatii casete de directie, si am reusit cu ajutorul dvs. O sa i-au legatura cu atelierul sa-mi reconditioneze si mie doua casete de directie. Felicitari pentru articol.