STOP DURERILOR ARTICULARE


03.04.2015

Piese auto 4 my car


Voi ce credeți se merită sau nu să reparăm mașinile stricate? Zilele acestea purtam o discuție cu un fost coleg de facultate care se tot plângea că mașina lui nu o să mai reziste mult, dar că nu vreau nici să meragă la un service specializat să o repare dar nici nu vrea să își ia una nouă. Singura problemă care se punea era că trebuia să meargă pe jos sau cu autobuzul, lucru care probabil a-ți ghicit deja nu dorea. Deci mie mi-a rămas doar șansa de al face să accepte una din propunerile de mai sus fără probleme. Încă de la început am știu că în autobuz nu se urcă pentru că are un fel de claustrofobie și îi vine rău dacă stă într-un spațiu mic cu o grămadă de oameni, o mașină nouă nu își permitea, iar mersul pe jos ieșea și el din discuție. Mi-a mai rămas doar problema reparării mașinii, care se dovedea a fi un lucru greu deoarece nu voia sub niciun chip să plătească mult. Pe 4mycar am reușit să îi dovedesc că poate avea încredere în service-uri și că nu toate au prețuri foarte mari, chiar și dezaprobarea lui cu privire la faptul că vrea produse originale a ieșit din discuție în momentul deschiderii site-ului. A urmat apoi un întreg discurs prin care eram anunțat că astfel de firme nu fac altceva decât să se intereseze de persoana lor și nu de client, dar și de această dată nu făcea decât să greșească, cei de la 4mycar acsându-se pe fericirea clientului și pe achiziționarea de produse de calitate. Pentru a profita de momentele în care a fost de acord cu mine i-am și strecurat numărul în telefon și i-am apelat pe cei de la Piese auto 4mycar. Când am plecat de acolo deja am observat un zâmbet pe fața prietenului meu și am știu că v-a rezolva problema. La maxim o săptămână deja se plimba cu mașina prin oraș și se putea observa întinerirea acesteia.

0 comentarios: